tärkeää!

Käytäthän oikeaa viitenumeroa kun maksat laskuja?

Laskuissa oleva viitenumero ei ole mikään hupikoodi, vaan sillä on aivan oikea tarkoitus. Viitenumeroa käyttämällä varmistat, että maksusi tulee ajoissa perille ja kohdistuu oikealle laskulle. Ilman oikeaa viitenumeroa maksu ei välttämättä kohdistu oikealle laskulle, joka voi johtaa siihen ettei lasku kirjaudu järjestelmäämme ajallaan ja saat siitä maksumuistutuksen. Pahimillaan viitteen puuttuminen voi aiheuttaa turhan kulkuoikeuden sulkeutumisen.

Käytäthän aina laskun mukana tulevaa viitenumeroa!

Emme suosittele asiakkaillemme sähköpostilaskun käyttöä...

Sähköpostilaskutuksen toimivuuteen liittyy toisinaan ongelmia. Sähköposti voi esim. tukkeutua tai lasku voi eksyä roskapostiin, jolloin lasku ei saavu perille. Nämä seikat tekevät sähköpostilaskusta joskus hiukan epävarman. E-lasku on hyväksi havaittu ja varmatoiminen tapa laskujen vastaanottamiseen.

E-laskua käyttämällä viitenumero tulee automaattisesti oikein ja maksusi kirjautuu ilman ongelmia... Tilaa e-lasku omasta verkkopankistasi...

Toinen(2.) maksumuistutus lähtee 14 vrk. alkuperäisen laskun eräpäivästä ja samalla asiakkaan kulkuoikeus salille jäädytetään. Toiseen(2.) maksumuistutukseen lisätään huomautuskulut 5€. Jos olet saanut maksumuistutuksen, johon on lisätty huomautuskulut, tulee se hoitaa huomautuskuluineen. Älä siis maksa alkuperäistä laskua ilman huomautuskuluja jos olet jo saanut toisen(2.) maksumuistutuksen. Kulkuoikeus palautuu automaattisesti kun muistutuslasku maksetaan. Kulkuoikeuden palautumisessa voi kuitenkin olla parin päivän viive.

Järjestelmä on ohjelmoitu niin, että asiakkaan kulkuoikeus jäädytetään automaattisesti, ellei jäsenmaksulaskua makseta 2 viikon kuluessa eräpäivästä. Kulkuoikeus palautuu kun erääntynyt maksu hoidetaan.

Käyttämällä oikeaa viitenumeroa vältyt jäsenmaksujen välittymiseen liittyviltä virheiltä ja käyttöoikeuden turhalta jäädyttämiseltä...